Việc làm  /  TPHCM /  Sales/ Bán hàng /  VIỆC LÀM SALES EXECUTIVE tại TPHCM - Việc ơi Client
Việc tại nhà:
  • Uyen
  • 20 - 99 người
  • 155A Nam Ky Khoi Nghia, Q3
  • TPHCM
Liên hệ:
Uyen
Loại hình:
100% vốn nước ngoài
Quy mô:
20 - 99 người
Trụ sở:
TPHCM
Địa chỉ:
155A Nam Ky Khoi Nghia, Q3

Xếp hạng công ty

Xếp hạng việc làm

VIỆC LÀM SALES EXECUTIVE tại TPHCM - Việc ơi Client

10,000,000 - 15,000,000 VNĐ
0 VNĐ

Thông tin tuyển dụng

Điều kiện làm việc

  • Số lượng cần tuyển:
    3 người
  • Bằng cấp:
    Đại học
  •  Kinh nghiệm:
    Từ 2 đến 3 năm
  • Giới tính:
    Không yêu cầu
  •  Vị trí:

Mô tả công việc

    ■Job description:
    **Position Purpose
    - Develop & maintain direct-sales partners & distributors in order to achieve personal sales target
    Job responsibilities
    **Work Planning
    - Create annual sales targets & directions for this position with superiors according to targets & plans of the Section
    - Create business plans from sales targets with superiors & implement them according to planned
    - Create & implement personal development & growth path based on Sections human resources development plan
    **Market Research & Publicity
    - Collect information from competitors & industry
    - Cooperate in formulating business strategies of the Section & offer relevant advice
    - Prepare & arrange displays, exhibitions with superiors approval
    **Sales Management
    - Find new markets, visit customers/distributors periodically, verify customers requests, make quotations for distributors and end-users
    - Negotiate & close deals, contracts
    - Be in charge of bidding projects
    - Cooperate with other departments, units to complete business projects according to planned
    - Collect accounts receivables by oneself & close jobs
    - Communicate & contact direct-sales partners, distributors, suppliers
    - Participate in negotiation with distributors & establish partnerships with them
    - Conduct training for Sales key person/people of distributors
    **Others
    - Cooperate with Sales, Service Assistant and affiliated departments properly & timely with a focus on customer satisfaction
    - Follow-up with existing customers & find new ones and collect customer information & input into company system
    - Analyze sales performance & continuously improve the figures
    - Create weekly, monthly sales reports & business analysis reports
    - Summarize daily experience in order to propose to superiors & give advice to subordinates
    - Do other tasks assigned by the company & department

    ■Requirement
    - Proficiency in either English or Japanese
    - Has good business / personal manner and etiquette.
    - Able to perform under pressure and address complaints in a timely manner
    - Able to do multi-task activities with shifting priorities
    - Proficient level of computer skills including MS Word, Excel, Power Point
    - Sales Management, Customer Relationship Building, Knowledge of basic Business & Import-Export, Mechanical knowledge
    *Prefer:
    - Minimum of 2 years experience
    - Bachelors degree in Marketing or related field would be a plus
    Working Conditions
    - Working at office (Ho Chi Minh City)
    - A lot of business trips

    ■Salary:M gross
    ■Working time:Monday~Friday: 8HH00
    ■Address: Dist 2, HCM City

    ■Phúc lợi
    - Thưởng tháng 13 + thường theo năng lực + thưởng theo doanh thu (từ 1-2 tháng lương)
    --> thưởng 2 lần/ năm (Tết + tháng 8)
    - Bảo hiểm theo quy định của Luật
    - Môi trường chuyên nghiệp, training tốt về kỹ năng về sale, được hướng dẫn trực tiếp bởi sale manager
    - Phụ cấp bằng cấp: N2: 500K
    - Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
    - Mua bảo hiểm cá nhân
    - Làm tốt sẽ được promote
  15-19 triệu VNĐ
 13/02/2023
  8-12.5 triệu VNĐ
 13/02/2023
  14-18 triệu VNĐ
 13/02/2023
  10-12 triệu VNĐ
 13/02/2023

(TH) Japanese Sales

9-10 triệu VNĐ
13/02/2023
  9-10 triệu VNĐ
 13/02/2023